AULA41

Benvinguts i Benvingudes!!Aprofitem aquest espai per presentar-vos algunes de les nostres activitats.

diumenge, 14 de febrer del 2021

HEM ARRIBAT A LES 15000 VISITES !!!

 Amics i amigues, estem molt contents i contentes ja que el nostre blog ja arribat a les 15000 VISITES!!. Aquesta fita no l'haurien aconseguit sense les vostres visites i la gran feina del nostre alumnat, professorat i famílies. En aquest darrers deu anys del nostre blog hem volgut compartir amb tots vosaltres els nostres millors moments. Vull agrair la gran labor i motivació dels nostres alumnes, el compromís del professorat i la participació de les nostres famílies, en especial a l'avi Manel , el nostre millor seguidor i fan que continua entre nosaltres i que mai l'oblidarem els seus comentaris.

Gràcies a tothom !!  que ha volgut formar part d'aquesta gran família que es l'AULA41.




10 comentaris:

  1. ���� gràcies a vosaltres

    ResponElimina
  2. Enhorabona per la gran feina durant aquest deu anys de blog!!! 👏🏻👏🏻🎉🎉

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies companyes!! continuarem treballant amb més força!!

    ResponElimina
  4. felicitatas es un blog divertit

    ResponElimina
  5. felicitats és un blog molt genial,i divertit!!!

    ResponElimina
  6. felicitats! és un blog molt divertitt

    ResponElimina
  7. Estic content de les 15.000 visites

    M'agradaria que continués les visites del blog

    ResponElimina
  8. felicitats es un blog molt divertit m´agrada molt les activitats que fem a la siei sobretot les activitats de carnaval

    ResponElimina
  9. MUCHÍSIMAS FELICIDADES a tod@s los que formáis parte del aula 41 y de este blog tan maravilloso.
    No hace falta más que echar un vistazo para darse cuenta de la gran dedicación y cariño con el que realizáis vuestro trabajo cada día.
    Llevo varios años como madre en el instituto, primero con Pol, que ya terminó la ESO el curso pasado y actualmente con Edgar.
    Encontrar este blog fue decisivo. Recuerdo que escribí al instituto y me concertaron una entrevista con las profesoras de la SIEI. Gracias Montse por aquella hora de charla, me explicaste con mucho interés cómo trabajabais con los niños y fue un alivio para mi.
    El blog y esta entrevista confirmaron mi intuición, para que yo, sí o sí, decidiera que mis hijos fueran al Enric Borràs.
    Cuando entré por primera vez al blog me llegó al alma esa ternura, comprensión, compromiso y amor que dedicáis a nuestros chavales.
    Creo que fue el único blog, de todos los institutos con SIEI, que encontré en la red.
    Lo tuve claro y no me equivoqué. Fue una de las mejores decisiones de mi vida.
    Mis hijos han asistido felices cada día, han sido comprendidos, respetados en su diversidad y el resultado ha sido espectacular.
    Por todo ello no me cansaré de daros las gracias una y mil veces, a vosotras y a muchos de los demás maestros que forman parte del profesorado.
    Y gracias también por hacer mención a mi querido padre, era un súper abuelo, comprometido al 100% con la causa. Ha sido mi mayor apoyo en todos estos años de lucha.
    Y, como no, era vuestro mayor fan!
    Hablaba y hablaba del blog, de lo que hacíais con los chicos y alardeaba por ahí de lo buenísimas profesionales que sois y de que sus nietos tenían a las mejores profesoras que podrían haber deseado jamás.
    Le echamos muchísimo de menos, pero nos ha dejado sus palabras.
    Allá donde esté sé que os seguirá leyendo.
    Gracias de nuevo por ser tan maravillosas, os queremos!

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies Eva pel teu fantàstic comentari, així dona gust treballar i ens dona molta força per continuar la nostra feina!!!

    ResponElimina