AULA41

Benvinguts i Benvingudes!!Aprofitem aquest espai per presentar-vos algunes de les nostres activitats.

Sortides

SORTIDA   AL CAIXAFORUM

L'alumnat de 3ESO E hem fet un viatge a través del temps i de les cultures, un recorregut que no distingeix ni èpoques ni fronteres per mostrar un tema universal: com l' ésser humà s’ha representat i es representa a si mateix.

Una mostra per gaudir i reflexionar sobre qüestions absolutament vigents en els nostres dies com són l’ideal de bellesa, la divinitat o el poder.

SORTIDA  MÒMIES D'EGIPTE CAIXA FORUM 1ESO

A l’antic Egipte, la momificació servia per sobreviure a la mort i conduir el cos a la vida del més enllà. A través d’una col·lecció d’objectes que procedeixen del British Museum, la mostra explora la idea de la momificació i analitza el testimoni de sis persones que van viure durant l’antic Egipte.
L'alumnat de 1ESO ha fet una visita molt interessant ha aquesta exposició on hem pogut aprendre més de la momificació a l'antic Egipte.

SORTIDA DALÍ CIBERNÈTIC

L'alumnat de 3ESO vam anar a l'ideal a veure una espectacular exposició sobre la vida i obra de Dalí. Ha sigut una jornada molt interessant on hem pogut experimentar amb les ulleres 3D el metaverso de les obres de Dalí.
Aquí us deixem els nostres millors moments.

SORTIDA DE TUTORIA  1ESO (curs2021/22)

L'alumnat de 1ESO ha realitzat una sortida de tutoria al parc de Can Solei on s'ha organitzat una gincana molt divertida on  hi havien diferents estacions com:  Let's dance, Mimic, pilota a l'aire, veig veig.. què veus??..... Tots els grups han hagut de pasar per totes les proves i fer-les amb el menys temps possible. Per finalitzar s'ha fet l'entrega de premis.

Aquí us deixem els nostres millors moments!!

SORTIDA LA BADALONETA

L'alumnat de 4tESO hem realitzat una sortida al centre de Badalona per fer una gincana fent un recorregut i passant pels espais més emblemàtics de la ciutat. A cada estació havien de fer una prova diferent com dibuixar, fer un collage de fotos, fer un petit vídeo etc.......

Ha sigut una jornada molt divertida i diferent, aqui us deixem una petita mostra dels nostres millors moments.

SORTIDA A L'EXPOSICIÓ HUMAN BODIES

El passat 28 de febrer amb l'alumnat de 3ESO vam fer un viatge anatòmic a l'interior del cos humà molt interessant i educatiu. Vam poder observar com és l'interior del cos  i els seus aparells.

La plastinació és l’avançada tècnica científica que permet la conservació dels òrgans i cossos complets exposats al públic a HUMAN BODIES, sense que es modifiqui el seu aspecte original, per a l’ensenyament anatomia i la difusió del coneixement del cos humà.

SORTIDA A LA TORRE BALDOVINA

El passat dia 6 de febrer l'alumnat de 1ESO vam anar a la Torre Baldovina a fer un curs sobre la prehistoria fent un repàs de com vivien en aquella etapa. També hem realitzat quatre petites activitats han sigut les següents: pintura on intentat imitar als prehistòrics fent pintures rupestres, fang on hem fet un petit bol gravat, tir amb arc i uns collarets de sílex.

SORTIDA AL MNAC

El passat 14 de novembre juntament amb l'alumnat de l'aula d'acollida vam realitzat una visita al MNAC . Aquesta visita va ser molt interactiva amb tres les obres d'art que vam veure i que eren de l'edat moderna.
Us deixem una mostra dels nostres millors moments!!

SORTIDA AL CASTELL DE MONTJUÏC

El passat 25 de novembre amb l'alumnat de 3ESO vam anar a visitar el Castell de Montjuïc. Aquesta sortida ha sigut de tutoria i ens ha donat l'oportunitat de estar tots junts i passar una bona estona!!.

SORTIDA AL MUSEU EGIPCI

El passat 6 de març vam anar al museu egipci a fer un taller de jeroglífics va ser molt interessant aprendre la seva escriptura i sobretot escriure els nostres noms amb aquesta escriptura.També vam tenir l'oportunitat de veure l'exposició temporal de Tutankhamon i va ser fantàstica.

SORTIDA A L'ESCOLA DEL MAR

El passat 7 de febrer l'alumnat de 1A ESO vam anar a l'escola del mar per fer uns tallers relacionats amb el plancton i la seva importància en els éssers vius i també vam veure uns aquaris on vam observar les diferents espècies marines.

SORTIDA A L'EXPOSICIÓ DE TOULOUSE LAUTREC

El passat 3 de desembre els alumnes de 2n ESO vam anar al CaixaForum a veure un interessant exposició d'algunes de les millors obres d'aquest gran pintor. Us deixem una petita mostra dels nostres millors moments.

SORTIDA A LA PLATJA

El passat 15 d'octubre tot l'alumnat de 1r ESO vam anar a la platja de Badalona a realitzar unes activitats esportives i lúdiques. Ens ho vam passar molt bé!!!.

SORTIDA A SANT JERONI DE LA MURTRA

El passat 11 d'octubre tot l`alumnat de 2n ESO vam anar caminant fins a Sant Jeroni de la Murtra. Vam fer jocs i vam tenir l'oportunitat de compartir i conèixer nous amics.

SORTIDA A L'ESCOLA DE LA NATURA

L'alumnat de 1D ESO hem anat a fer un taller de plantes a l'escola de la natura. Ha sigut molt interessant ja que hem treballat com s'adapta les plantes al clima mediterrani.

SORTIDA A LA ESCOLA DEL MAR

L'alumnat de 1D ESO vam anar a l'escola del mar per fer una activitat sobre els animals marins i el placton. Va ser molt interessant ja que vam veure els aquaris i vam estudiar el placton al laboratori.

SORTIDA A LA FIRA DE SANTA LLÚCIA

El nostre alumnat juntament amb els nostres companys/es de l'aula d'acollida hem fet una visita a la fira de santa Llúcia. També hem visitat una part del barri gòtic i la plaça sant Jaume. La veritat es que ja es respira el nadal en molts racons de Barcelona.

SORTIDA AL ROCÒDROM

L'alumnat de 4t ESO vam fer una sortida d'ed.física al rocòdrom de Montjuïc. Va ser molt interessant ja que acompanyats de monitors vam ensenyar-nos unes pinzellades bàsiques per pràctica l'escalada.

CRÈDIT DE SINTESI A LA VALL DE NÚRIA 1ESO

Alguns dels nostres alumnes han participat en aquest crèdit i han disfrutat durant tres dies dels pirineus realitzant moltíssimes activitats i coneixent la fauna d'aquest esplèndid territori.

Us deixem una petita mostra dels nostres millors moments.

Visita a la Farga de Palau

Ripoll

El cremallera

Preparats pel  telecabina

Alberg PIc de l' Àliga

Disfrutant de les multiactivitats

FEM UN TALLER DE PLANTES A L' ESCOLA DE LA NATURA

El passat 24 d'abril vam anar els/les alumnes de 1A ESO a l'escola de la natura per fer un taller molt interessant sobre el coneixement de les plantes.També vam aprofitar per mostrar els nostres companys/es l'hort.

SORTIDA AL PALAU ROBERT I MACBA

El passat dia 30 de març, els/les alumnes de 3ESO vam anar a fer una visita al Palau Robert per veure diferents exposicions molt interessants de fotografía i dels germans Roca. Vam continuar fent una visita al Macba on vam conèixer l'obra d'Antoni Miralda.

TALLER D'ANIMACIÓ AL CAIXAFORUM

El passat dia 22 de març els/les alumnes de 2DESO vam anar al caixaforum a fer un interessant taller d'animació dins de l'assignatura visual i plàstica. L'activitat va ser molt motivadora i engrescadora. Vam crear un petits curts d'animació realment espectaculars i originals.
Felicitats companys/es per la feina ben feta.

SORTIDA AL MERCAT DE MONTIGALA

El passat dia 10 de març vam anar a visitar el mercat de Montigala per veure els productes de les botigues d'alimentació. Sobretot ens vam dedicar a fer fotos dels productes ja que farem un treball a l'aula.

SORTIDA AL CAIXAFORUM

El passat dia 6 de març els/les alumnes de 1A ESO vam anar al Caixaforum a fer un taller per aprendre a recitar poemes. Va ser una activitat molt interessant i molt engrescadora per l'alumnat.

VISITA A LA ROCA GALLERY

El passat dia 2 de març els/les alumnes de 3A i 3B ESO vam anar a visitar la Roca Gallery on vam realitzat un interessant taller de disseny de bany.

SORTIDA A L'ESCOLA DEL MAR

El passat dijous 16 de febrer els alumnes de 1A ESO vam anar a l'escola del mar. Va ser una visita molt interessant ja que vam visitar els aquaris i vam aprendre molts aspectes dels diferents peixos. També vam fer una segona part on vam visitar el laboratori i vam observar el plàncton amb els microscopis.

ANEM AL TEATRE A VEURE "SCARAMOUCHE"

El passat dimecres 1 de febrer els alumnes de primer a tercer d' ESO van anar a veure la fantàstica obra musical de Dagoll Dagom "Scaramouche".  Va ser un matí inoblidable i espectacular.

VISITA AL MUSEU DE LES IL·LUSIONS

Les nostres idees i pensaments són un reflex de la realitat del món. Tota la informació que tenim ens arriba a partir d'un estímul extern, el qual percebem gràcies al sistema sensorial (vista, oïda, tacte, olfacte i gust). La informació que filtrem amb els nostres sentits passa, posteriorment a ser processada i modificada pel nostre cervell, per ser compresa i emmagatzemada mitjançant els símbols i el llenguatge, en el cas dels éssers humans.

Però ... Què passa si els nostres sentits ens enganyen?

SORTIDA 1ESO A BARCELONA

Els/les alumnes de 1ESO han anat a fer un recorregut per alguns llocs emblemàtics de Barcelona i gaudir de l'ambient de Nadal que es respira aquests dies pels carrers d'aquesta ciutat.

VISITA AL MACBA

El passat 19 de desembre vam anar amb els/les alumnes de 3ESO al Macba a veure un important exposició de Antoni Miralda. Amb cinc dècades de trajectòria artística, Antoni Miralda (Terrassa, Espanya, 1942) ha convertit un acte tan universal com el menjar en un univers creatiu.

Aquí teniu una bona mostra del seu treball.

SORTIDA AL MERCAT DE SANTA LLÚCIA I SANTA CATERINA

SORTIDA DE NADAL on PhotoPeach

COMPETICIÓ DE PICHI DE 3ESO A LA PLATJA

Aquí us deixem una petita mostra de la competició de Pichi que vam fer a la platja amb tots/es els/les alumnes de tercer.

VISITA A LA FUNDACIÓ MAPFRE

Els/es alumnes de grup de 2D ESO vam anar a visitar la magnífica exposició de Renoir entre dones. Vam disfrutar molt dels quadres d'aquest gran pintor.

Aquí us deixem una petita mostra de les activitats que vam fer el taller.

RENOIR ENTRE DONES

El passat Dimarts 9 de Novembre vam anar amb els nostres companys de 1A a la Fundació Mapfre per fer un petit recorregut de l'obra de Renoir a través la interpretació que va fer de la dona al llarg de la seva vida. la nostra monitora ens ha transportat molts anys enrere per poder conèixer una mica millor aquest gran pintor. Després hem fet unes activitats molt divertides.

Esperem que us agradin les nostres fotos.

SORTIDA AL TURÓ DE L' AMIGÓ

El passat dia 7 de Novembre vam anar amb els nostres companys de 1A al Turó de l'amigo molt aprop de Can Ruti. Allà unes monitores ens van fer un recorregut circular molt interessant on vam aprendre moltes coses interessants del terreny i  la vegetació.

Aquí us deixem els nostres millors moments .

SORTIDA FESTIVAL DE SITGES

El passat dia 7 d'octubre vam anar amb tot l'alumnat de 2ESO i alguns alumnes de la USEE a veure la preestrena de la pel·lícula "Un monstruo viene a verme" de J.A. Bayona en versió original. Va ser una experiència única ja que vam tenir l'oportunitat de conèixer al director en directe i saber com es va fer la aquesta preciosa pel·licula.

Us la recomanem!!!

SORTIDA AL POBLAT IBÈRIC DE LES MALESES

El passat dia 16 de setembre amb tot l'alumnat de 2n ESO vam anar a fer una caminada al poblat ibèric de les Maleses.

El turó de les Maleses té una alçada màxima de 420 m i gaudeix d'una visibilitat extraordinària. En dies clars es visualitza tot el Vallès fins als Pirineus i des del Pi Candeler –un turó que s'uneix a les Maleses a molt pocs metres de distància–, es controla tot el Barcelonès i el Maresme.

Aquí us deixem una mostra dels nostres millors moments.

Poblat ibèric de les Maleses

Torre de vigilància

SORTIDA AL MUSEU DELS INVENTS I LES IDEES DE BARCELONA

El passat dia 8 de juny vam anar a visitar el museu dels invents i les idees de Barcelona per tal de continuar treballant el nostre crèdit de síntesi.

SORTIDA AL MUSEU EGIPCI on PhotoPeach
ACTIVITATS NÀUTIQUES A LA PLATJA DE BADALONA

El passat dia 31 de maig vam anar amb tots els alumnes de 2ESO a la platja de Badalona per practicar alguns esports nàutics com el caiac, la vela i el padel surf entre d'altres. Vam passar un matí molt divertit i el temps ens va acompanyar molt.

SORTIDA AL PARC DEL LABERINT

SORTIDA A L'ESCOLA DE LA NATURA CAN MIRAVITLLES

El passat dia 6 de maig amb els alumnes de 1D ESO vam anar a l'escola de la natura a fer un taller de estudi i reconeixement de plantes molt interessant. Aquí us deixem una petita mostra de que com va anar la sortida.

SORTIDA FUNDACIÓ MIRÓ

El passat dia 18 d'abril amb els alumnes de 1ESO vam fer una visita a la Fundació Miró i vam realitzar un taller de tipografia molt interessant. També vam poder visitar la biblioteca octogonal del Museu.

Aquí us deixem les nostres fotos!!

CAMPIONAT DE PICHI A LA PLATJA

Avui hem anat amb els alumnes de 2ESO a la platja i hem organitzat un campionat de pichi. Ens ho hem passat molt divertit i el temps ha estat espectacular.

Aquí us deixem una mostra dels nostres millors moments.

2A equip masculí guanyador

2C equip femení guanyador

SORTIDA AL CAIXAFORUM

El passat dia 5 d'abril vam anar amb els alumnes de 2 ESO al Caixaforum a veure una interessant col·lecció impressionista "Philips collection". Vam veure alguns quadres de Picasso i de Van Gogh entre d'altres.

Aquí us deixem una petita mostra del nostre pas per l'exposició.

SORTIDA A MONTGAT
JOCS COOPERATIUS on PhotoPeach

VISITA A L'ESCOLA DEL MAR

El passat dia 7 de març amb els alumnes de 1D vam anar a l'escola del mar per treballar els peixos i  l'observació del placton. Va ser molt interessant i no vam perdre detall.

TALLER DE PA A L'ESCOLA DE LA NATURA

El passat dia 25 de febrer vam anar a l'escola de la natura a fer un taller de pa. Va ser molt interessant ja que vam conèixer de primera mà quins son els seus ingredients i com s'elabora.

VISITA AL MUSEU DE LES CULTURES

El passat dia 4 de febrer vam anar amb els alumnes de 2A a fer una visita al museu. Vam fer un itinerari pels rituals de pas i com son en els diferents continents. Després vam fer un taller de bodyart molt interessant on vam veure les diferents formes d'expressions corporals que podem trobar al llarg de la història com els tatuatges i  les escarificacions.

SORTIDA AL MUSEU BLAU

El passat dia 12 de gener vam fer una visita al museu blau per veure l'interessant exposició "Nutrició un impuls vital" ens va agradar moltíssim i vam aprendre moltes coses respecte a la nostra alimentació.
Amb aquesta sortida encetarem un nou projecte per aquestes setmanes treballarem la nutrició des de les diferents vessants i us anirem mostrant els nostres treball.

Aquí us deixem una petita mostra dels nostres millors moments.

SORTIDA MUSEU BLAU on PhotoPeach

DE VAN GOGH A MATISEE

Avui hem pogut de gaudir d'una exposició molt interessant en la fundació Mapfre.Juntament amb els alumnes de 2A hem vist uns quadres que pertanyen a les col·leccions dels museus d'Orsay i de l'Orangerie . Aquesta exposició es deia el triomf del color amb aquesta mostra es proposava un viatge a través del color i els seu espectacular desenvolupament després de l'aventura impressionista.

Aquí us deixem una petita mostra de la nostra sortida.

SORTIDA AL PARC DE CAN SOLEI

El passat dia 23 de novembre  vam anar juntament amb els nostres companys de l'aula d'acollida al parc de Can Solei i fer una ruta botànica dels arbres més singulars.
Ens ho vam passar molt bé tots junts i esperem que us agradin les nostres fotos!!.

SORTIDA AL PARC DE CAN SOLEI on PhotoPeach

SORTIDA AL TURÓ DE L'AMIGÓ

El passat dia 17 de novembre els alumnes de 1D vam anar a fer una sortida al Turó de l'amigó per fer una ruta molt interessant per la natura. Vam practicar amb les brúixoles per tal d'orientar-nos pel camí.

SEGONA VISITA AL SALÓ MANGA

El passat 30 de novembre vam anar amb els alumnes de 1ESO al Saló Manga. En aquesta ocasió vam fer un taller de dibuix Manga molt interessant on ens van explicar alguns trucs per dibuixar cares molt similars al dibuixos manga.

VISITA AL SALÓ MANGA

Els alumnes de 4A i alguns alumnes de la USEE hem anat a visitar el saló Manga. Ha estat una sortida molt interessant en la qual hem gaudit de l'exposició i hem realitzat un taller de macrobiòtica on hem preparat un plat molt típic japones que es diu BENTO.
Aquest plat és molt senzill normalment es fa amb arròs, peix i carn  acompanyat amb verdures i es serveix en un recipient com una caixa de fusta.

Aquí us deixem una bona mostra de la nostra visita.

SORTIDA AL SALÓ MANGA on PhotoPeach

SORTIDA AL PONT DEL PETROLI

Aquest nou curs hem volgut començar amb una sortida lúdica a la platja  per tal de fer més pinya entre nosaltres i conéixe'ns millor. Hem fet un esmorzar compartit i també molt esport!!!

Ens ho hem passat d'allò més bé!!!!

SORTIDA AL PORT DE BARCELONA

En aquesta sortida hem volgut gaudir del mar i hem anat en vaixell des del port de Badalona a Barcelona. Ha sigut un viatge molt mogut però ben divertit!!!!

VISITA AL JACIMENT IBER DEL PUIG CASTELLAR

Aquest dies de crèdit de síntesi no hem volgut perdre l'ocasió de veure el poblat ibèric de Santa coloma de Gramanet ja que a la classe, hem estat treballant els nostres avantpassats " els ibers". Ha sigut una visita molt interessant i on hem gaudit molt de les vistes des del jaciment.

SORTIDA AL MUSEU DE LA TORRE BALLDOVINA

El passat dia 5 de juny vam anar a visitar el museu de la Torre Balldovina. El Museu atén tant les col·leccions que formen el seu fons com el patrimoni monumental de Santa Coloma conservat in situ. Hi destaca una col·lecció considerable sobre el món iber lligada al poblat del Puig Castellar i una part important de la seva activitat està dedicada al món educatiu, amb la finalitat d’acostar el patrimoni als escolars.

Vam aprendre molt de la vida quotidiana dels ibers i molts altres aspectes molt interessants com l'escriptura i les seves creences.

Aquí us deixem una petita mostra de la nostra visita.

SORTIDA AL PARC DE CERVANTES

Nosaltres juntament amb els nostres companys de l'aula d'acollida, hem volgut gaudir del roserar del parc de Cervantes on hi ha una bona col·lecció de roses de diferents varietats.

Aquest parc és un espai esplèndid i molt obert que es distingeix per les grans zones de gesta, els camins amples i la suavitat del pendent del terreny. Aquestes característiques el converteixen en un lloc molt apreciat per passejants, esportistes, sobretot ciclistes i els qui els agrada córrer.

Com activitat dins del parc hem escollit una rosa per fer dibuix al natural, més endavant us ensenyarem les nostres roses dibuixades.

Aquí un petit reportatge dels nostres millors moments!!! Esperem que us agradi.

SORTIDA EL JARDÍ BOTÀNIC

El nou Jardí Botànic de Barcelona és un jardí botànic inaugurat l'any 1999, situat a la muntanya de Montjuïc de Barcelona en l'espai que hi ha entre l'estadi de Montjuïc, el Castell de Montjuïc i el Cementiri de Montjuïc.

Està especialitzat en plantes i comunitats d'àrees amb clima mediterrani i dividit en sectors que representen les àrees principals. Aquestes són Austràlia, Xile, Califòrnia, Sud-Àfrica, l'àrea mediterrània de l'oest i l'àrea mediterrània de l'est. Una secció específica està dedicada a la flora de les Illes Canàries.

Nosaltres hem volgut disfrutar del Jardí i dibuixar al natural algunes plantes. Aviat us ensenyarem els nostres dibuixos.

Aquí us deixem una petita mostra de la nostra excursió.

SORTIDA DE SANT JORDI A BARCELONA

Aquí us deixem els nostres millors moments de les nostres sortides de Sant Jordi. La veritat es que vam disfrutar molt de l'ambient tan bonic que es respiraba a tota la ciutat plena de roses, llibres i altres activitats.

SORTIDA AL TURÓ DE LA ROVIRA

El Turó de la Rovira, que permet una vista de 360º de la ciutat, constitueix un mirador de Barcelona que ha estat un veritable eco de la trajectòria de la plana de la ciutat.
Antic assentament ibèric abandonat, l’impuls de la Barcelona moderna i contemporània va anar transformant el paisatge del turó, que es va convertir en terreny de conreu de garrofers, ametllers i vinya, i més tard en un espai poblat de cases d’estiueig i de casetes amb jardí, en algunes zones del qual també s’explotaven materials de construcció (pedrera de Can Baró) i posteriorment s’emplaçaven serveis de ciutat, com el dipòsit d’Aigües de Barcelona o les actuals antenes de telecomunicacions.

El nou espai patrimonial del Turó de la Rovira, que va significar l’arranjament i l’actuació patrimonial en un indret de la ciutat, fins llavors força degradat, aïllat i desconegut, on es conservaven les restes d’una bateria antiaèria que va defensar Barcelona dels atacs de l’aviació durant la Guerra Civil, així com les traces del nucli barraquista del barri dels Canons, que va perdurar fins l’any 1990, i que formava part d’aquella ciutat informal de barraques que al final de la dècada de 1950 aixoplugava el 7% de la població barcelonina.

Aquí us deixem una petita mostra de les vistes tan espectaculars que hem gaudit!!!

SORTIDA AL PONT DEL PETROLI DE BADALONA

El passat dimarts 24 de març vam anar amb els alumnes de l'aula41 al pont del petroli on vam disfrutar d'un esmorzar saludable i d'un bon passeig per tota la façana litoral.

Aquí us deixem una bona mostra dels nostres millors moments !!!.

LA ROCA GALLERY

El passat dimarts 17 de març, els /les alumnes de 3rA vam anar a visitar la Roca Gallery i per un dia ens vam sentir dissenyadors de objectes bany. Hem disfrutat molt amb aquesta activitat i us deixem una mostra de la nostra feina.

REFUGI 307

El passat dimecres 25 de febrer, el grup classe de 4t A vam anar a visitar un dels pocs refugis que queden de la guerra civil a Barcelona. Va ser una sortida força interessant i vam gaudir molt de les explicacions del nostre guia Marc que ens va endinsar en aquells dies de guerra a la ciutat.

El Refugi 307 del Poble-sec és un dels més de mil que es van construir a Barcelona durant la Guerra Civil. Es un bon exemple de la defensa passiva que va realitzar la ciutat durant aquest període.

Consisteix en 200 metres de túnels amb una alçada de 2'10 metres i una amplada que oscil·la entre els 1'5 i els 2 metres. Compta amb tres entrades d'accés, i va ser excavat gràcies a l'esforç de molts veïns que es va implicar en la seva construcció. Concebut per protegir la població dels atacs aeris, el Refugi 307 s'ha recuperat i obert al públic per tal de mostrar la crueltat de les guerres i les seves conseqüències.

PROJECTE GRUMET ÈXIT

El programa educatiu Grumet ÈXIT, té l’objectiu d’apropar el món de la Navegació  als alumnes de 4t d’ESO, alhora que s’aporten eines per ajudar-los en els continguts que es treballen en el currículum escolar.
La forma de fer-ho però, és ben diferent si tenim en compte que es proposa canviar l’aula de l’institut per un vaixell, i incorporar la vida diària d’una embarcació col•laborant amb la seva tripulació.
Per aconseguir-ho, caldrà que sàpiguen fer servir el llenguatge de la gent de mar, que entenguin com es navega a vela, que participin en la vida a bord, en definitiva que gaudeixin d’una experiència que esperem ajudi a conèixer millor el mar, el món de la navegació tradicional i fins i tot a ells mateixos i als seus companys.
De fet, cal tenir en compte que quan es navega amb tripulació, el treball en equip és bàsic  per “arribar a bon port”.

FEM ESPORT I UN ESMORZAR SALUDABLE

No  hi ha millor combinació per la salut que fer esport i un bon esmorzar saludable i això  és el que hem fet els alumnes de 3r ESO. Hem anat a platja de Badalona i hem fet uns partits de beisbol i per poder agafar energies hem proposat fer un concurs de propostes saludables i aquí teniu els resultats!!!

Quina bona pintaaaa!!!

SORTIDA A LA WORLDRACE

El passat dia 18 de desembre els/les alumnes de 3r ESO vam anar al port de Barcelona a visitar els estands de la OneWorld. Des de allà sortiran els vaixells que competeixen en aquesta competició tan important on durant tres mesos els vaixells que competeixen hauran de fer la volta del món sense arribar a port.

SORTIDA AL MERCAT DE SANTA CATERINA I SANTA LLÚCIA

Avui els alumnes de la USEE i de l'aula de acollida hem anat junts a visitar el mercat de Santa Caterina i  la fira de nadal de la catedral. Malgrat el dia de pluja que hem tingut hem disfrutat molt i ens ho em passat d'allò més bé!!.

SORTIDA A LES FESTES DE LA MERÇÈ 2014

Avui els/les alumnes de 2A i 3A hem anat a la plaça Sant Jaume a veure la exhibició de les colles geganteres i els capgrossos. Aquest curs continuarem amb el nostre projecte de colla gegantera per aquest motiu no hem volgut faltar aquest esdeveniment tant espectacular!!.

Disfruteu amb les nostres fotos!!

VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA

El passat dia 28 de març els/les alumnes de 3ESO vam anar a fer una visita guiada el Parlament . La guia ens va explicar coses molt interessants de la història de l'edifici i  com s'ha anat adaptant els nostres temps.

Us deixem una mostra, esperem que us agradin les nostres fotos.

JORNADA ESPORTIVA A TORRIBERA

Avui els/les alumnes dels 2A,C i D hem pogut gaudir d'una jornada molt divertida en les instal.lacions esportives de Torribera on hem pogut gaudir i practicar diferents esports com el tir a l'arc, el tennis i el futbol sala.
Ens ho hem passat d'allò més bé i aquí us deixem una  bona mostra de les nostres activitats.

BARCELONA WORLD RACE

El passat dia 14 de març els/ les alumnes de 4A i 3A vam anar al port de Badalona a visitar el vaixell que participara en la próxima edició de la Barcelona World Race , una aventura emocionant que porta els navegants al límit de la resistència, s'ha posicionat des de fa temps com un dels esdeveniments obligats al nou IMOCA Ocean Màsters World Championship.

Aquí us deixem una petita mostra de la sortida.

Us deixem un trailer d'una pel.licula relacionada amb l'emocionant aventura del mar, no us la perdeu!!

FEM FORMATGE

El passat dia 13 de novembre els/les alumnes de 3A ESO vam anar a l'escola de la natura a realitzar un taller de formatge. Va ser una activitat força interessant ja que vam poder observar tot el procés de creació del formatge.Ens ho vam passar d'allò més bé!!!

Us deixem una petita mostra, esperem que us agradin les nostres fotos.

EXPOSICIÓ DE GEGANTS AL MUSEU MARÍTIM

Avui els alumnes de la USEE hem anat a visitar l'exposició de gegants i capgrossos al museu marítim, ha sigut molt emocionant poder observar de prop els gegant i els capgrossos i ens hem animat a dibuixar-los in situ. La veritat es que han quedat uns dibuixos molt macos i amb molts detalls. Després hem anat al port de Barcelona a  veure els vaixells de regates i hem pogut pujar a un vaixell rus  i a un vaixell pirata , ens ho hem passat d'allò més bé!!!

CANAL OLÍMPIC

El passat dia 29 de maig vam anar tots els alumnes de 1ESO al Canal Olímpic, vam fer moltes activitats entre d'altres, Kayak i canoa per parelles i  ens ho vam passar d'allò més bé!!

Sortida a l'escola de la natura ( Can Miravitlles)

El passat dia 8 de maig els alumnes de 1r Eso vam anar a l'escola de la natura per estudiar les plantes i els seu medi d'adaptació. Va ser molt interessant i vam aprendre moltes coses noves respecte a les plantes.
Aquí us deixem una petita mostra!!

Sortida a l'escola del mar de Sitges

El passat dia 3 d'abril els /les alumnes de 2A ESO vam anar a l'escola del Mar de Sitges a fer una activitat relacionada amb la diversitat del mar. Va ser molt interessant ja que vam estudiar els diferents organimes marins que hi han  i també algunes plantes com  la Posidònia que només es troba al Mediterrani. És una planta amb un gran valor ecològic, molt sensible a qualsevol agressió i que en canvi triga molts anys a recuperar-se. Per això el seu estat és un símptoma de la salut del litoral català.

Sortida a la planta de valorització de Sant Adrià

El passat dia 1 de febrer els/les alumnes de 3A ESO juntament amb alguns companys de la USEE vam fer una visita a la planta de valorització de Sant Adrià on fan la gestió dels residus de tota l'àrea metropolitana de Barcelona. Va ser una visita molt interessant veure quin tractament fan del residus que generem tots plegats.

Planta de valorització de Sant Adrià

Sortida a l'exposició de Ferran Adrià

Avui els/les alumnes de 2nA i 2nB ESO hem anat a veure un exposició molt interessant sobre el millor cuiner del món el Ferran Adrià. Ens han explicat coses molt interessants sobre ell i com va arribar a ser un gran cuiner, després hem fet un taller de cuina molt original on hem preparat uns plats molt originals a l'estil Ferran Adrià!!

Ferran Adrià (El Bulli)

Sortida al Cosmocaixa

El passat dia 17 de gener els/les alumnes de 2nA ESO vam anar al Cosmocaixa a fer una taller de electricitat. Vam aprofitar per donar una volta per tot el museu i veure d'aprop el bosc inundat i tots els seus animals. Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir força d'aquesta sortida.!!

El bosc Inundat

Taller de electricitat fet al Cosmocaixa

Fem esport al canal olímpic

El passat dia 17 de maig vam anar amb els/les alumnes de 1ESO al canal olímpic on vam practicar diferents esport com, passejar en barca  i piragüisme entre d'altres... Va ser tota una jornada lúdica esportiva on tothom va poder disfrutar d'un dia fent esport.
Esperem que us agradin les nostres fotos!!

Sortida a Can Miravitges ( 1A ESO)

Els/ les alumnes de 1A  vam anar a l'escola de la natura de Badalona per realitzar un treball de les plantes. Primer vam fer una part teòrica on vam aprendre aspectes molt interessants de les plantes i després vam sortir al bosc a identificar algunes plantes. Vam ser una activitat molt interessant i aquí us deixem una petita mostra fotogràfica. Esperem que us agradi!!

Sortida Escola de la natura 1A ESO on PhotoPeach

Sortida a l'escola de la natura de Badalona

Els/les alumnes de 2nA d'ESO vam anar a fer un taller de reciclatge de paper a l'escola de la natura. Vam aprendre molt veient tot el procés de reciclatge de paper i vam disfrutar moltíssim participant en aquesta activitat.

Aquí tenim una presentació feta pel David García un dels nostres alumnes de la USEE. Esperem que us agradi!!.

ANEM AL TEATRE

Els nostres alumnes de 2nA d'ESO hem anat al círcol catòlic a veure l'obra de teatre del diari d'Ana Frank. L'obra està basada en les experiències que va tenir L'Ana dins del seu amagatall i com les va viure fins que van ser descoberts pels alemanys.
En conclusió una obra molt emotiva i que ens ha arribat al cor!!

SORTIDA AL TORRENT DE L'AMIGÓ

Els nostres alumnes de 1r.Eso us expliquen com s'ho van passar a l'excursió i les coses més interessants que van veure.
Sobretot no deixeu de veure el nostre muntatge fotogràfic!! segur que us agradará :)

Albert:El dimecres dia 19 d'octubre vam anar d´excursió al Torrent de l'Amigó.Vam anar amb l' autobús B24 a can Ruti, fins a la muntanya.Quan vam arribar,vam esmorzar.Una estona més tard va venir la monitora i ens va donar una brúixola i un mapa per situar-nos.
Vam pujar i pujar i ens vam parar perquè la monitora ens va estar explicant les coses que veuriem al llarg del nostre recorregut.

Carlos: Vam passar per una zona on hi havia arbres cremats, la monitora ens va explicar que van replantar arbres nous.
Després vam seguir caminant, vam veure pins petits també alzines,vinyes i fins i tot vam veure una amantis i vam escoltar una serp.

Joan: Pel camí que vam pasar estava ple de pedres, sorra i plantes i vaig agafar una pluma d'ocell i menjar de porcs senglars(aglans).

Albert:.Vam visitar el safareig on antigament regaven les vinyes i la torre de guaita que servia per vigilar el bosc des del punt més alt.

Carlos:Vam seguir caminant i vam veure una font on hi havia cap grossos, cries de sargantana i també gatets petits.
Vam seguir caminant per una baixada, on hi havia troncs s’havien caigut i vam tenir que passar per sota.
Després vam continuar caminant fins arribar a la sortida.

Albert, Joan i Carlos: VA SER UNA SORTIDA MOLT DIVERTIDA¡¡¡¡

Sortida Experimentals 1r.Eso from suportborras on Vimeo.