AULA41

Benvinguts i Benvingudes!!Aprofitem aquest espai per presentar-vos algunes de les nostres activitats.

dimarts, 14 d’abril del 2020

# NOSALTRES ENS QUEDEM A CASA

De res servirà deixar d'anar a l'institut, a entrenar, a música, si després quedes amb els amics a jugar, fer una volta o anar de festa.
Com més aviat ens conscienciem que no hem de sortir, més aviat tornarem a fer vida normal. És la teva responsabilitat, és a les teves mans.

Nosaltres hem volgut posar el nostre granet de sorra i animar-vos amb aquest vídeo. Ens en sortirem!!!! 



7 comentaris:

  1. M'encanta el vídeo! Quina marxa porteu! Seguiu així, sou uns/es currantes!

    ResponElimina
  2. Eihhhh! podeu fer campanya de "jo em quedo a casa"! i molt bé això de fer esport!i tens total la raó és una situació que tots volem que s'acabi el més aviat possible i per qixò cal quedar-se a casa! una gran abraçada virtual.ANNA

    ResponElimina
  3. Molt bona feina! Ara toca quedar-se a casa i mantenir la rutina. Fer exercici i moure'ns es essencial.Anims que tot anirà bé!!!Vanessa

    ResponElimina
  4. Ànims a tots i endavant........Jo també em quedo a casa.
    Molt maco el video!!!
    Magda

    ResponElimina
  5. Quedar-vos a casa, per ser un virus desconegut i molt contagiós.
    Fer alguna activitat, llegir, deures, ajuda a casa i menys hores amb telèfons i màquines de jocs que creen addicció ...!
    Salut de l'avi Manel

    ResponElimina
  6. ma ha agradat el video perque sortim tots de la siei anim avi del manel

    ResponElimina